تاثیر واژینیسموس بر مردان

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

تاثیر واژینیسموس بر مردان

واژینیسموس و تاثیر آن بر مردان

سلامت رابطه جنسی می تواند آینده ی یک رابطه را تضمین کند. اگر در این رابطه خللی ایجاد شود و یا به شکل طبیعی انجام نشود هم مرد و هم زن احساسات بد و منفی را تجربه خواهند کرد و خاطرات تلخی نیز از رابطه جنسی در ذهن هردو نفر باقی می ماند. واژینیسموس یکی از مهم ترین عللی است که می تواند منجر به این خاطره ی تلخ در ذهن زوجین گردد. درواقع پس از درد و ترسی که برای خانم ایجاد میشود، مرد هم تلاش بیشتری جهت برقراری رابطه انجام نخواهد داد که در اینجا بر روحیه ی مرد نیز تاثیر منفی میگذارد.

پس نکته ی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که در واژینیسموس، زن و مرد، هردو درگیر می شوند و احساسات ناخوشایندی تجربه می کنند.

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ی اختلال واژینیسموس چیست؟ را مطالعه فرمایید.

از طرفی بسیاری از زوجین، این مشکل خود را کوچک می پندارند و فکر میکنند به مرور زمان و یا حتی با تلاش بیشتر جهت برقراری رابطه، می توانند آن را درمان کنند.

غافل از آن که بدون مراجعه به یک متخصص در این زمینه، این مشکل بحرانی خواهد شد و بقای یک رابطه زناشویی را درمعرض خطر بیشتر قرار می دهد.

جالب است بدانید بررسی هایی که انجام شده است نشان می دهند بسیاری از افراد، اطلاعات پایینی از این اختلال و عواقب و روش های درمان آن دارند و همین مسئله نیز به تاخیر در درمان و اثرات روحی روانی بیشتری بر روی زوجین منجر می شود. پس درمان اصولی و تخصصی آن میتواند از مزمن شدن این اختلال پیشگیری کند و نیز سلامت کامل را به روابط جنسی مرد و زن برگرداند. زیرا در غیر اینصورت علاوه بر خانم ها، مردان نیز از عواقب بد و منفی آن درامان نخواهند بود.

مرکز مشاوره مامایی میلاد با مدیریت حوری سادات متفکریان و بیش از 13 سال سابقه و رضایت مراجعه کنندگان داخل و خارج از کشور آماده ی درمان تمامی انواع واژینیسموس به شکلی کاملا تضمینی میباشد. با ما، برای همیشه لذت روابط جنسی را بچشید…

درمان قطعی واژینیسموس فقط با سه جلسه مشاوره

 

تاثیر واژینیسموس بر مردان

تاثیر واژینیسموس زنان بر زودانزالی آقایان

طبق برخی از مطالعات صورت گرفته، مشخص شده است همسران این زنان نسبت به سایر مردان، زودانزالی و اختلال نعوظ را بسیار بیشتر تجربه می کنند.

زیرا هنگام انجام دخول، ترسی که خانم از درد دارد به مرد نیز منتقل می شود و مردی که عاشقانه همسر خود را دوست دارد نگران وضعیت و حال او در هنگام دخول می شود.

که همین ترس در مرد منجر به تاثیر بر هورمون های جنسی او خواهد شد و قبل از انجام دخول، نعوظ آلت آنها از بین می رود.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اختلال واژینیسموس به شکل مستقیم بر روی خانم ها و به شکل غیر مستقیم بر روی آقایان تاثیر بسزایی دارد.

تاثیر زودانزالی و اختلال نعوظ آقایان بر واژینیسموس

همانطور که توضیح داده شد واژینیسموس خانم ها و زود انزالی آقایان میتوانند باهم ارتباط داشته باشند. تحقیقات نشان داده اند زود انزالی و اختلال نعوظ مردان نیز می تواند در بدتر شدن واژینیسموس خانم نقش بسزایی داشته باشد.

با این مکانیسم که مایع منی مرد زود خارج می شود و آلت او شل شده و دخول کامل نمی شود. و یا مرد به دلیل ترس و اضطرابی که از روی علاقه به همسرش حین رابطه دارد و نیز تفکرات غلطی که در این مورد وجود دارد از جمله گاز گرفته شدن توسط آلت تناسلی همسر، آلتش شل شده و از بین رفتن حالت نعوظ و رابطه ای ناکامل را سبب خواهد شد که خود این مسئله میتواند اوضاع را وخیم تر کند.

اما لازم نیست نگران باشید! حوری سادات متفکریان( کارشناسی مامایی، کارشناسی ارشد مطالعات زنان و دارای سابقه درخشان بیش از 13 سال درمان انواع واژینیسموس ها) تنها در 3 جلسه به شکل کاملا قطعی و تضمینی، اختلال واژینیسموس را درمان می کند. کافیست به میلاد اعتماد کنید…

در ادامه به برخی عواقب دیگر اختلال واژینیسموس بر مردان می پردازیم:

  • دوری زن و مرد از یکدیگر و حتی عدم تمایل مرد به حضور در خانه
  • سرزنش مرد توسط خود او و همسرش به دلیل ناتوانی در برقراری یک رابطه سالم و عالی
  • کاهش اعتماد به نفس در مردان و ایجاد یأس و ناامیدی در او
  • بروز احساس گناه در مردان پس از تمایل به برقراری رابطه
  • کج خلقی و عصبانیت مردان به دلیل ارضا نشدن نیاز جنسی
  • ایجاد روابط خارج زناشویی به دلیل ارضای نیاز جنسی

با وجود این عواقب منفی که در مرد ظاهر می شود، او می تواند کمک بسیار شایانی در بهبود این اختلال و درمان همسر خود داشته باشد.

نکته ی مهمی که نیاز است مردان بدانند:

این است که انقباض و سفت شدن عضلات کف لگن زنان حین رابطه، کاملا غیر ارادی و ناخودآگاه است و زن به عمد این کار را انجام نمی دهد و هیچ کنترلی روی آن ندارد. پس بهتر آن است که مرد و زن همدیگر را درک نموده و برای بهبود حال رابطه جنسی خود تلاش کنند.

سخن پایانی

همسران خانم های مبتلا به واژینیسموس نیز دچار یأس و ناامیدی و اضطراب می شوند و نگران وضعیت و حال روحی همسر خود هستند.

در حالی که زوجین، با مراجعه به افراد متخصص و باتجربه در درمان واژینیسموس، راهی به سوی زندگی شیرین تر و روابط جنسی لذت بخش تر خواهند یافت و می توانند بر این مشکل به راحتی غلبه کنند.

خبر خوب این است که یکی از با سابقه ترین مراکز در درمان واژینیسموس، مرکز مشاوره مامایی میلاد واقع در شهر قم، با تجربیات بسیار درخشان در درمان خانم های مبتلا به این اختلال، با مشاوره های کاملا تخصصی توسط خانم حوری سادات متفکریان(کارشناسی مامایی و کارشناسی ارشد مطالعات زنان با سابقه بیش از 13 سال درمان قطعی زنان مبتلا به واژینیسموس) در خدمت شما زوجین گرامی می باشد.

درمان قطعی واژینیسموس فقط با سه جلسه مشاوره

همچنین خبر خوب دیگر این است که پکیج آنلاین و غیرحضوری درمان واژینیسموس نیز در 3 جلسه به شکل صد در صد قطعی و تضمینی، در هرکجای ایران که باشید واژینیسموس شما را درمان میکند. کافی است با ما ارتباط برقرار کنید راه حل درمان قطعی شما پیش ماست.

جهت رزرو نوبت و اطلاعات بیشتر با شماره 02532928182 تماس حاصل فرمایید.

نویسندگان: حوری سادات متفکریان، زهرا عسگریان

درباره نویسنده



نویسنده
mamaadmin

نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید